Namasté

15 november 2015 - Kathmandu, Nepal

Ja het is zo ver hoor na heel wat maanden voorbereiding en een lange vlucht ben ik gisteren aangekomen in Kathmandu. We werden op het vliegveld opgewacht door Shiva en van hem kregen we meteen een leuke bloemenketting om ons welkom te heten. Daarna heb ik tijdens de taxirit naar het huis echt mijn ogen uit gekeken wat is hier veel te zien! In het huis hebben we meteen wat te eten gekregen en hier eten ze met je handen alleen vind ik dat erg moeilijk.

Na een goede nachtrust hebben we vanochtend nepalese les gehad maar ik moet nog erg veel oefenen. Ook zijn we met bipena naar het toeristische gedeelte in de stad geweest en dit gedeelte is echt in contrast met andere delen van Kathmandu omdat dit veel westerser is.

Morgen gaan we kennismaken op de school waar we stage gaan lopen en hier heb ik erg veel zin in!

Tot snel!

1. Annet en Noud:
    15 november 2015
    Hoi Melanie,

Het is leuk dat je het zo naar je zin hebt.
    Dat van vandaag was ook weer leuk om jou te zien.

Groetjes Oma en Opa
  2. Rachelle:
    16 november 2015
    Fijn om te lezen dat jullie veilig aangekomen zijn. :) Heel veel plezier vandaag op de eerste dag op school! X
  3. Kimberley Marco Monique:
    16 november 2015
    Hey Mel

Leuk het uitzicht van je daktarras.
    We hebben je gisteren nog gezien met skyp dat dat kan is ook leuk.
    Geniet lekker van de dagen in Nepal.

Groetjes Papa Mama en Kimberley
  4. Kitty:
    17 november 2015
    Hoi Mel!
    Keileuk om zo te lezen ...zijn wij er toch ook een beetje bij (lees: ik ben jaloers :))
    Geloof inderdaad dat jullie je ogen zullen uitkijken...is weer eens wat anders dan je eigen vertrouwde dorpje he? Zal op allerlei manieren een leerzame periode zijn!
    Ik hoor ook 1 en ander via de familie, nu op "Safari"?
    Kijk goed uit en maak vooral ook heeeeeeeel veel lol met z'n allen
    Dikke X
    Kitty
  5. Marian:
    19 november 2015
    Hoi Melanie,
    leuk om te lezen hoe het met je gaat. Vandaag zag ik ook foto s op Facebook voorbij komen. Wat een belevenis! Heel veel plezier komende weken en we blijven je volgen. Doe voorzichtig en geniet!
    Groeten van Martin, Marian ,Birgit en Maurits